Hej bloggen! Det är så längesedan vi hördes av. Alldeles förlängesedan... Jag vill börja med att säga att jag hoppas att ni alla har haft en helt fantastisk sommar. För oss eller för mig har det varit tungt. Jag har inte mått bra, inte haft någon styrka och känt mig mycket låg. I flera månader har det varit soffläge... men sista veckorna har det smugit tillbaka en del energi. Inte mycket, men jag är tacksam för varje dag jag orkar gå upp och känna mig ok. Gud vad hemskt tänker ni... ja det kan man ju säga. Men det är för en alldeles underbar orsak. Wilde ska bli storebror och Rocky och Troja ska få ett syskon till. En lillasyster ligger där inne och bakas Och vi längtar så tills vi får träffa henne. Jag kommer skriva ett längre inlägg om detta senare och givetvis uppdatera om gulleponken med! Vet att det är många som saknat honom. Kram så länge!

3 kommentarer

Madde

30 Sep 2016 21:17

Wow!! Stort grattis!😍 Jag har tittat in varje dag och hoppats på uppdatering. Blev så glad när jag såg att du skrivit!

Svar: Tack så jättemycket❤️
Malin

Elin Rosén

03 Oct 2016 07:24

Jättestort grattis!! Vad spännande! Tittar också in i stort sett varje dag för att se om här finns något nytt att läsa! Hoppas orken kommer tillbaka sakta men säkert! Stor kram!

Svar: Åh tack snälla❤️ Kram
Malin

Birgitta

03 Oct 2016 11:43

SOM jag väntat på uppdatering! Och stort jättegrattis! Lite grand undrar jag hur ni orkar. Nu håller vi tummarna för den lilla i magen :)
Kram!

Kommentera

Publiceras ej